Lasten kielikerhot Tampereella kevätlukukaudella 2016

Kielikerho jatkuu kevätkaudella tammikuussa!

Kysy lisää alla olevan linkin kautta:
Ilmoittautumiset ja kysymykset: kiinakerho@gmail.com

Kiinan kielen ja kulttuurin kesäleiri Tampereella

Järjestämme Kiinan kielen ja kulttuurin kesäleirin 6.-10.6. 2016 yhdessä Tampereenkaupungin POP- kiinaa -projektin kanssa. Luokkien 1.-6. oppilaille tarkoitettu leiri kesäloman alkajaisiksi. Opettajana toimii Jinling Hou, joka suunnittelee ja toteuttaa päivien sisällön leikin ja puuhan kautta. Hän puhuu äidinkielenään kiinaa ja osaa erinomaisesti suomea. Ruokailu tapahtuu koulun ruokalassa, jonne tuodaan ruoka kiinalaisesta ravintolasta. Ruokajuoma kotoa, esim. vesipullo. Hinta 50 EUR/lapsi/5 pv, maksu viimeistään 10.5.2016. Maksutiedot saa ilmoittautumisen yhteydessä. Maksuun sisältyy vakuutus.
Leirin järjestävät yhteistyössä Suomi-Kiina-seura ry:n Tampereen paikallisyhdistys sekä Tampereen kaupungin POP kiinaa –projekti.
6.-10.6.2016 klo 9-15 Pispalan koululla
Ilmoittautuminen ja lisätiedot osoitteessa: kiinakerho@gmail.com

Tampereen paikallisyhdistyksen jäsenkirje: sway.com/yXwysqeI4lgJL5qW

Tampereen oaikallisosaston Facebook-sivut avautuvat toukokuussa: www.facebook.com/suomi.kiina.tre/