LEHTITILAUKSET OVAT TILAPÄISESTI TAUOLLA

Kiinalaisia lehtiä voi tilata seuran toimistosta
sähköpostilla toimisto@kiinaseura.fi
tai kirjeitse Suomi–Kiina-seura, Kaikukatu 4 A, 00400 Helsinki.

HUOM! EU:n arvonlisäverouudistuksen myötä ulkomaisten lehtien tilaajat joutuvat tullaamaan saapuvat lehdet Tullin nettisivuilla. Tullauksen suoraan kotiin saapuneista lehdistä voi tehdä myös jälkikäteen. Lehdistä ei tarvitse maksaa tullimaksua vaan pelkkä 10% ALV. Lisätietoa tullauksen tekemisestä löytyy Tullin nettisivuilta: https://tulli.fi/henkiloasiakkaat/netista-tilaajalle/tilatut-sanoma-ja-aikakauslehdet-seka-kirjat

CHINA PICTORIAL Suurikokoinen, värikäs kuukausijulkaisu, jossa lyhyehköjä artikkeleita mm. kulttuurista, historiasta, nähtävyyksistä ja teollisuudesta. Saatavana: englanninkielisenä (88 s./nro), 1 vuosi 78,40 EUR  ja kiinankielisenä (Zhongguo Huabao, 100 s. /nro) 1 vuosi EUR 98,90.

BEIJING REVIEW Viikoittain ilmestyvä aikakauslehti. Sisältää artikkeleita politiikan, talouden ja kulttuurin kehityksestä, esittelee kiinalaisen näkemyksen kansainvälisistä asioista sekä sisältää käännöksiä tärkeistä puolueen ja hallituksen asiakirjoista.
Saatavana: englanninkielisenä (40–48 s./nro), 1 vuosi EUR 101,00.

CHINA TODAY Kuvitettu kuukausittain ilmestyvä yleisaikakauslehti. Artikkeleita taloudesta, politiikasta, koulutuksesta, tieteistä, kulttuurista ym. Englannin- ja kiinankieliset versiot 84 s., muut 76 s./nro.
Saatavana: 1 vuosi englanninkielisenä, ranskan- tai espanjankielisenä EUR 51,20. Kiinankielisenä 1 vuosi EUR 53,70.

WOMEN OF CHINA Englanninkielinen kuukausittain ilmestyvä julkaisu, jossa artikkeleita naisen ja perheen asemasta muuttuvassa Kiinassa ym. 60s./nro, 1 vuosi USD 89,90.

CHINA’S FOREIGN TRADE Kiinan ulkomaankauppaa käsittelevä englanninkielinen kuukausijulkaisu, 50 s./nro.1 vuosi USD 146,10.

SOCIAL SCIENCES IN CHINA Neljä kertaa vuodessa ilmestyvä englanninkielinen yhteiskuntatieteitä esittelevä julkaisu. 192 s./nro. 1 vuosi USD 188,84.

PEOPLE’S CHINA Japaninkielinen kuukausijulkaisu, 108 s./nro. 1 vuosi EUR 63,00.

YLLÄOLEVAT LEHTIEN HINNAT PINTATEITSE POSTITETTUINA!

Päivälehdet

CHINA DAILY Englanninkielinen päivälehti sille, joka haluaa seurata tarkasti, mitä maassa tapahtuu. Lentopostilla kotiisi muutaman päivän viiveellä ilmestymisestä.
1 vuosi, pintateitse USD 1012,80, lentopostina USD 1669,20.

SHANGHAI DAILY 1 vuosi, pintateitse USD 1095,60, lentopostina USD 1707,60.

人民日报海外版 RENMIN RIBAO HAIWAI BAN, KANSAN PÄIVÄLEHTI (ulkomainen painos)
1 vuosi, pintateitse USD 580,80 lentopostina USD 873,60.
HUOM! Päivälehtien tilaushinta peritään ennakkomaksuna.

Tilaushinnat ovat voimassa toistaiseksi.
Suomi–Kiina-seura ei vastaa China International Book Trading Corporationin hinnastossa mahdollisesti olevista virheistä.