Tulevat tapahtumat

Lohikäärmeveneiden juhla

Aika: Ke 5.6. klo 18:00
Paikka: Villa Järvelän sauna, Järveläntie 133, Littoinen

Kiinalainen opettaja kertoo meille lohikäärmevenejuhlasta, sekä teemme yhdessä juhlaan liittyvää zongzi-ruokaa.
Jotta voimme varata tarpeeksi ruokaa, ilmoittauduthan 2.6 mennessä osoitteeseen sks.turku@gmail.com.
Mahdollisuus myös mennä saunaan ja uimaan omakustanteisesti (5e).

Kirjakerhossa “Hunan”

Aika: 13.8. klo 17:00
Paikka: Turun Kirjakahvila, Vanha Suurtori 3

Kirjakerhon ensimmäisessä tapaamisessa keskustelemme Finlandia-ehdokas J.P. Mäkelän Hunan-kirjasta. Voit myös tuoda mukaan kirja-ehdotuksesi seuraavia kertoja varten.

Kiinakerho lapsille

Turun Suomi–Kiina-seuran syksyllä 2018 alkanut 5–10-vuotiaiden lasten Kiina-kulttuurikerho jatkaa toimintaa tammikuussa 2019. Kerho järjestetään Turun keskustassa noin kerran kuukaudessa. Ensimmäinen kerta on maksuton.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen:
fb.me/turkukiina
sks.turku@gmail.com

Menneet tapahtumat

Kiinalainen uusivuosi

Aika: La 2.2.2018 klo 11:00 alkaen
Paikka: Turun kaupunginkirjasto

Ohjelma:

11–11:30 Lasten satuhetki – kokeile kiinan kieltä!

11:30–13 Infotori: kalligrafiaa, Kiinan kieltä ja kulttuuria sekä Kiina-toimintaa Turussa

13–14 Lyhyitä esitelmiä Kiinasta: matkailu ja työ Kiinassa, kiinalainen uusivuosi, Turun ystävyyskaupunki Tianjin, perinteinen leijonatanssi

14–14:30 Turun Kamerat: Kiinaa ristiin rastiin -valokuvanäyttely