Aika: 12. 8. 19:00
Paikka:
Aleksanterin teatteri, Bulevardi 23-27 00180 HELSINKI
Liput: Ticketmaster (myynti alkaa 9. 6.)

Kiina näkyy, kuuluu ja maistuu nykyään Suomessa yhä useammin.
Kiinalainen ruoka, musiikki ja juhlapäivät ovat jo monelle tuttuja.
Mutta keitä ovat ne suomalaiset, jotka ovat työllään edistäneet niin Kiinan kielen ja kulttuurin ymmärrystä Suomessa kuin maidemme välistä kanssakäymistä?

Tapahtumassa juhlistetaan Kiinan ja Suomen välistä kulttuurivaihtoa näyttävin teatteri- ja musiikkiesityksin, sekä palkitaan Suomen Kiina-guruista rohkeimmat ja uutterimmat kiitokseksi heidän työstään.
Onko mielessäsi henkilö, joka on tutkimuksellaan tai muilla teoillaan edistänyt tai edistää yhä maidemme välisiä suhteita ja ansaitsee siitä tunnustusta? Käy ilmiantamassa hänet TÄÄLLÄ.

Tapahtuman järjestävät Suomi-Kiina Taide- ja Kulttuuriyhdistys ry sekä Kiina-alumnit ry yhteistyössä  Suomi-Kiina-seuran ja Kiinan Suomen-suurlähetystön kanssa.